Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Obsługa Klienta w języku migowym

Obsługa za pomocą aplikacji Wideotłumacz
Urząd Gminy w Tarnowie Podgórnym oferuje usługę Wideotłumacz dla osób głuchych.
Można z niej skorzystać podczas wizyty w urzędzie, nie trzeba się specjalnie umawiać.
Zaraz po wejściu do budynku A przy ul. Poznańskiej 115 lub budynku C przy ul. Poznańskiej 94, na parterze po prawej stronie jest Wydział Obsługi Klienta. Wchodząc tam, trzeba poinformować pracowników o potrzebie skorzystania z tej formy kontaktu. Na przykład można mieć przy sobie kartkę "Chciałbym skorzystać z Wideotłumacza". Pracownicy Wydziału w parę minut zorganizują taką możliwość.
Urząd jest czynny w poniedziałek w godzinach od 8:30 do 18:00, od wtorku do czwartku od 7:30 do 15:30 i w piątek od 7:30 do 14:00. Usługa Wideotłumacz możliwa jest od godziny 8:00.
W budynku A urzędu możesz:
- wziąć ślub cywilny,
- uzyskać dokumenty dotyczące urodzenia, ślubu lub zgonu,
- nadać numer adresowy nowego domu,
- zgłosić konieczność naprawy drogi,
- uzyskać zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości  w planie zagospodarowania Gminy,
- wyrobić Kartę Mieszkańca.
W budynku C urzędu możesz:
- wyrobić lub wymienić dowód osobisty,
- zameldować się,
- uzyskać numer PESEL,
- założyć działalność gospodarczą;
- zadeklarować, ile osób mieszka na posesji, z której odbierane są śmieci,
- zgłosić zamiar usunięcia drzewa.
Szczegółowe informacje o Gminie i pracy Urzędu uzyskasz na naszej stronie internetowej: www.tarnowo-podgorne.pl.